Tralalalala...

Ligger i sängen och chattar med Amanda,Feysal, Sara, Raymond, Avar och Yassin. Lyssnar på musik också vilket är lite standard sådär och chill, jag snackar med Amanda om riktigt typ viktiga saker alltså sjukt skönt att prata ut med henne för hon förstår mig upp till 100%. Ligger och kollar på film på tv ändå superbra att thaitv har en kanal för filmer som kallas för "world cinema" typ, igår visades Avatar på den kanalen och nu typ en ormfilm en jätteorm som äter människor haha så sjukt bra det är typ en action,äventyr film eller något vet inte.
Klockan är 03:25 här i Thailand, jag vet inte vad gör uppe och ja jag ska sova snart typ är ganska trött för vaknade 06:00 idag av nån anledning men lyckades somna om anyways. Jag har bytt bakgrundsbild på bloggen också om ni sett. Hundarna skäller som in i heelvetteee just nu så mitt huvud får huvudvärk. Juste haha jag skulle sätta på mina lösögonfranser eller limma dom sen limma jag typ hela ögat för limmet forsa ut från tuben haha jag orkar inte så misslyckat.!
Ska chatta vidare med min brooowdeeer Sara, puss och godmorgon/godnatt på er ♥
 
Kallkaffe/mjök på kvällen/natten åååh älska ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0