Största drömmarna...

Ligger i sängen och chattar med min favorit broder Sara vilket är standard bland kvällarna/nätterna, med Simon kåmbizz och lyssnar på musik sådär chillnäni.
Både jag och Sara sitter och kollar runt på tumblr och weheartit på typ sådär "swag boys" och "tatueringar" haha onej brist på liv alltså vi är största drömmarna säger jag bara.. Anyways klockan är 03:03 här gash men ska typ läsa snart av novellen om ingen är social mot mig, yes I'm lonely... :(  Yes Daga skrev på facebook min älskliiing nu ska jag va social för har inget att skriva om förutom att Simon gjorde min natt med "36" haha ba han som fattar HAHA ogash. Juste min stastestik alltså det går bra nu det går bra, är uppe i 76+ på bara 2 dagar :'o
Har fett tråkigt, hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0