Skype med världens coolaste.

Kom precis hem från en shoppning tur om man ska kalla det omfg mormor och morfar väckte mig klockan 6-8 på morgonen sen somna jag om eftersom att jag har mensvärk så orkar inte med någonting typ...Eftersom att jag är så proffsig så satt jag och dunka musik i bilen med datan HAHA like a boss och mormor köpte typ mjölk-kaffe till mig eller vad man ska säga I die. Just nu sitter jag och dunkar musik och skypar med Hugo den coola, jag saknar han sjuuukt mycket buhu och jag ska träffa han den 20e augusti 2-3 dagar efter jag kommit hem hihi. Simon åsnan lämna mig alltså åsna som ville skypa sen la på buhuu ändå han va typ förkyld eller vad han nu sa? men ska prata med han sen. Mitt internet cepar så jag vill ba kasta datan i golvet sådär damp!..  Bloggar sen eller något, nej men slänger in ett inlägg senare, sitter ute på terrassen och internetet funkar ganska fint här ute men ibland när jag går in då trololol:ar den med mig sen typ den ba "U MAD?" jotfnhjaepbkmf :(
Ska typ läsa novellen nu för ingen vill vara social riktiga åsnor, forever alone här i utlandet.
JUSTE FICK 90 BESÖKARE IGÅR, INTE ILLA MY DARLINGS! :*
 
Like boss har datan i bilen, woop wooop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0