inte bloggat på länge...

Av någon anledning har jag haft jätte dålig update jag vet, men jag har uppdaterat min tumblr sida hur mycket som helst hehe.. Har bara inte orkat bloggat, hängt runt på FB som vanligt folk, dunkat musik och läst Justin Bieber noveller. Ligger i min säng och har precis kollat på NSN eller för ca 1 timme sen och jag somnade i nån minut och är jättepigg nu hehe ska bara ha en lugnande kväll med lugn musik, chatta med underbart folk på facebook, uppdatera min tumblr och läsa noveller. Juste dom har fixat VIP PAKET till både Justins konserter den 22a och 23e hihihi är så glad och jag ska försöka få tag i det omfg vill verkligen träffa han alltså vill ha en MEET & GREET med min stöörsta idol ååh :') :'( ♥♥♥♥  
Chattar med min fina och underbara vän Kristina just nu och ska va social mot henne,puss och godnatt/godmorgon för klockan är 03:27 här i Thailand! ^^
 
Checka min TUMBLR allihoppa! - http://tolobitch.tumblr.com/ http://tolobitch.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0