FOREVER ALONE...

Jag sitter helt forever alone ute på terrassen, dunkar musik på max volym i hörlurar o sitter och hypar för mig själv medan folk går förbi. Åh tycker synd om mig själv faktiskt fast garvar åt mig själv, nej men chattar med bästa broor Sara som är efterbliven och åsna kåmbizz Simon som inte kan stava till kåmbizz...Anyways älskar dom ändå, eller?..
Jag vaknade klockan typ 17.00 här i Thailand och då var klockan typ 12.00 i Sverige,skulle till köpcentret idag och köpa lite saker men sov ju bort hela dagen haha...
Skulle även dygna med min thaibroder Johanna men mitt internet fucka så kom inte in, då kollade jag på tv och somnade HAHA lyckat. Min fot har somnat onej I die så jobbigt kan inte gå någonstans efter att den har "vaknat" haha.. :( Vad ska jag skriva mer?, juste ibland när jag går in i huset då kan mitt internet krascha sådär så yes men när jag sitter ute på terrassen funkar det fint.. Mitt internet trololol:ar med mig fett elakt, FU! -.-
Chattar även med bästa kinderbror Dan, I miss him! :(
Ska vara social mot mina "älsklingar", puss! ♥
 Kolla my bästa bro sexygirl's blogg! - http://saradrake.blogg.se/
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0