FACEBOOK STATUS! ..

JAG TROR ATT DET HÄR VAR ALLA, HAHA SÅ MISSLYCKAT MEN IALLAFALL ;)
 
Sara Gustavsson - Min bästabror, "Misjo", hur rolig som helst, över social,har sjuk humor, en ängel, skiit vacker, bäst,sjukt snäll, inte känt dig länge alls men omfg våra konversationer dom är sjukt långa och galna, du är underbar, ångrar inte att jag fått lära känna dig, vill träffa och älskaaad my älskling + skiiiit bra blogg - http://saradrake.blogg.se/ Big looooove to you bro!♥
Daga Östberg Bollström - Kan skriva böcker om dig seriöst det går inte beskriva dig för du är obeskrivlig. Du är iallafall min allra bästa bästavän, min åsna, har sjuk humor, mitt allt, du betyder mest för mig, du är mitt liv, min andra halva, min ägodel, ångrar inte att jag fått lära känna dig, utan dig är inte jag någonting, jag kan berätta allt för dig, finns alltid för dig bebis, det bästa vi hatar nästan samma saker, våra konversationer är dom mest kärleksfulla och galnaste någonsin, det är som att vi är i ett förhållande vilket vi är iallafall BÄSTIS relation haha du är otroligt vacker, vackraste, min ängel, min prinsessa, bitch, du ska träffa mig när jag kommit hem, du är en sjukt äkta vän och jag älskar diiig mest!♥♥♥
Hugo Wallstén - Saknar dig mitt marsvin, du har bästa humorn, varje gång vi är så är det alltid roligt för våran humor tillsammans är sjuk, urgullig, älskad & du är bäst. Det är sjukt hur mycket minnen vi har tillsammans, haha på 1 år och mer så har vi så många minnen, åh haha. Det var länge sen my boss!♥
Edvin Andersson - En som jag precis lärt känna, hur snäll som helst, jättegullig, fin & finns alltid för dig♥
Lina Fadul - En som jag precis lärt känna, fin & snäll♥
Linnea Frölich - Lång, snäll & fiin! :) ♥
Josephine Brodén - Hur vacker som helst, har stil, värsta modellen och är hur snäll som helst ♥
Viktor Thudén - Länge sen vi träffades, fin, rolig, skit schysst & saknar dig min broder♥
Nemanja Veljkovic - En jättefin kille i min skola, lång, snäll, grym på basket och har fett med stil! ♥
Arzu Akalinli - Hur fin som helst, vill träffa, min tumblr vän, sjukt snäll & vill lära känna bättre♥
Marcelo Palmqvist - Min superfina peruanar vän, sjuukt social, hur rolig som helst, gullig, rolig att va med, finns alltid för dig, saknad & vill träffa dig så snart som möjligt bror!♥
Fernando Rodrigez - Snäll, fin, vill lära känna♥
Chiara Capodiferro - En sjukt fin tjej i min parallelklass, rolig, snäll, vacker, en jag hade bra kontakt med förut & jättegullig både längden och utseendet ♥
Philip Canterus - Ser bra ut & en jag inte känner direkt :d ♥
Nadine Hansen - Min alldeles egna Beliebervän som är sjukt vacker, hur snäll som helst & vill träffa!♥
Elin Tjernell - Hur fiiiiin som helst, skit rolig, assnäll, mitt mongo, luftbits kompis & vill träffa diiiig snart puss!♥
Isabel de Farias - Ohmygard ditt utseende I die, sjukt snäll, vacker Belieber & vill trääfffaa!♥
José Arancibia - My brother med sjuk humor, supersnäll, inte så lång du heller -.-, ser bra ut & är en retsticka♥
Challe Kuung Lindblom - Verkar snäll & ser bra ut :) 
Victor Matus Roos - Länge sen vi pratade, länge sen vi sågs, men sjukt gullig, hur snäll och rolig som helst, min broder som har sjukt coola ögon! :o ♥
Melinda Ala-krekola - Hur gullig som helst, har samma humor som mig, länge sen vi va, sjukt saknad, älskad, finns alltid för dig & snääll som bara den♥
Nettis Blondinen Kihlberg - En Belieber som är snäll, fin men känner inte dig :)
Ida Öberg - Känner inte dig, men verkar snäll.
Eleanita Walentine Stavridou - Finns inte ord för dig. Du är underbar, snäääääll, saknad, älskad, finns alltid för dig, kan prata med dig om de mesta, du är obeskrivling min ängen, min kusinvitamin love you!♥
Martina Årfors - Hur snäll som helst, sjukt vacker & en i min jätte braiga klass♥
Simon Vårby - Min jättekattiga vän, har skit gulligt skratt, din humor suger hästballe så den blir torrare än roligheten, älskad såklart, pincett dödare, sjunger sjukt "fint"..., du kan verkligen få mig på humör, det finns inte ord för dig min åsna bitch orre♥♥
Thomas Ralme - Min bästa barndomsvän, finns alltid för dig, min bror, hur snäll som helst, ångrar inte att jag fått lära känna dig, sjukt gullig allt.Saknar dig, love♥
Frida Fridholm - Har bara träffat dig en gång, du är lååång, fin &  känner inte dig så bra. :)
Louis Aik Puerto - Träffat en gång tror jag, sjukt fiiiiin, min broder, min åzna häst, sjukt snäll, social, bäst, vill träffa dig & lovetoyou♥
Shirwac Rage - Här snackar vi om katt, bebis, sjukt snäll, social, rolig, vill träffa & en jag kan prata det mesta om!♥
Feysal Abdi Mohamed - Riktig pajas, min bitch, morgonpigg, tönt, social, bäst i världen efter mig och efter 100 andra, sjukt snäll, gullig allt♥
Enes Apelqvist Yildiz - Du är som min lillebror, underbar, sjukt gullig, bästa humorn, snäll, efterbliven, loveyou♥
Tung Bauer - Har sjukt fina ögon, social, är fin & hur snäll och trevlig som helst♥
Nathalie Hallberg Jammeh -  En Belieber, snäll och känner inte dig :)
Melisa Uzel - Sjukt snäll, tråkig humor, gullig, en i min parallelklass♥
Albin Äktaste Ulvenstrand - Fin, snäll men känner inte så bra :)♥
Emilio Gutierrez Villegas - Gullig, snäll och bra på fotboll♥
Frida Båveryd - Min superfina jättesnälla vän, sjukt vacker, har stiiiil, saknad, älskad, en jag kan berätta det mesta för, rolig, klantig, skrattglad & sho hennes smak för killar det är grr... ;) ♥
Roshine Mishone - Fin, snäll men känner inte så bra :)
Alma Bivesjö - Gullig, snäll, länge sen, har känt sen jag va i mellan åldern typ runt 7-10 år :$ ♥
Lisa Ramanovich - Sjukt fin, en jag kan berätta hur mycket som helst för, skit snäll, underbar, älskad, har sjukt fint långt hår, är låååång, har stil allt, min bebis sjukt gullig tjej o vill träffa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0