- Onödigt med rubriker -

Ligger i sängen och lyssnar på musik vilket är standard, chattar med folk speciellt min fucking thaibroder Johanna som är dötts tråkig för hon inte fått sömn. Hon bad mig att dygna med henne så visst varför inte men kommer va enormt trött sen har en känsla för det iallafall. Vet inte hur det kommer bli för jag är ju i Thailand och hon i Sverigeland så det är helt olika tidzooner, 5 timmars skillnad haha wtf. 
Känner mig hungrig och klockan är 22:21 hära, I die ska gå leta efter något att äta snart tror jag.
Juste som sagt har jag fastnat på den där Justin Bieber novellen som jag läser, gash det är bara kärlek♥
Ska läsa novellen nu och inatt för att hålla mig vaken eller försöka tss, ligger typ på kapitel 21 av 64 tror jag att det var?... :o Okej jalla bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0