Heeey.

Inte för jättelänge sen typ för 1 timme sen var jag på flygplatsen med en massa nära vänner till familjen. Jag va typ "barnvakt" åt tre små snorungar som alltså komedier så underbara. Träffade min gamla crush på flygplatsen för han var tydligen också där, alltså jag kände inte igen han först sen kom jag på att det var han. En av snorungarna (lill killen) sa typ att min gamla crush ville prata med mig lalala och mer sa han. Men jag gick aldrig dit och pratade med han haha.. Jag var nämligen kär i han när jag var 7-11 år typ men åh lol så akward. Har inte sett han på 84727 år förrens idag dåra, han har inte förändras så mycket haha.. Kommer inte få träffa han nån mer förutom den dagen jag ska åka hem om typ 1 VECKA på flygplatsen tjoho... Anyways imorgon kanske jag får se han igen? Ligger och kollar på "Zack & Cody The Suite Life On Deck" vilket jag får roa mig med.. Aja hejdå ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0