Alright.

Jag var uppe hela natten/morgonen för att chatta och webba med mina underbara vänner på Tiny och några randoms, haha inte skrattat så mycket på länge kramp i magen. Jag, Eira & Cani blev smått bombade av random personer haha jag har en ny stalker & en som älskar mig sen första gången igår -.- Det hände för mycket saker!  Alla gick och la sig vid 01:00 typ (svensk tid) medan klockan var 06:00 hos mig (thai tid) haha men Abir och Aron underhållde mig ett tag +Bert's dagbok... HAHA Aron typ dog av garv alltså. Senare vid 02:00 (svensk tid) kom Cani!
Chattade även med min crush på facebook, iiih :') ♥♥♥♥
Anyways jag soma vid 09:00 (thai tid) och vakna runt 12. Jag somna med webb på på Tiny och Abir den jäääveln fick en snapshot på mig typ.. :(
Jag har precis fixat mig orkar inte sminka mig eller något typ men ska till stan och köpa lite klackar och massa annat med min mormor och morbrors ex, ååh älska.
Hon kommer och hämtar oss runt 14:00 (thai tid) och den är 13:23 just nu. Aja orkar inte skriva mer, hejdå-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0